Tuesday, February 16

tiba - tiba .. (part 2)

sedang aku asyik meng'ym' si jasni...........


tibe2 kedengaran bunyi dentuman yg amat kuat.....booommm...booommmm...gtu la lbh kurg...translation amat lemah sekali..heheheh..aku lom amik kelas yg sepatutnye...huhuhu



mula2 aku ok lg...tenang....sebab aku mula2 dgr tu...mcm bunyi org tendang2 pintu...aku pk org mengamuk..xpon ade pkwe mengamuk...pecah masuk umah awek die ke....


then...terdgr semula...hah....xkn la lame sgt...x agak2 lak kan....bunyi nye semakin kuat...lalu ku bertanya pd si jasni...

"ko ade dgr something x???"baizura bertanya pd en jasni di hujung jari(kalau tepon hujung talian..kalau ym2 hujung jari la kan????)..heheehe


dieckp ade.....bunyi mercun katenye...aku pon mls nk amik port la kan.....mgkin jugak...


tp yg aku peliknye...selalu bunyi mercun x mcm tu...



dan yg geli hati nye...mase dgr bunyi tu...aku nk bukak sliding door pon gigil2...aku pk dah mcm2 dah....


negeri 9 ni dah kena serang dgn komunis blk ke....alahai..ngarut x??hahahahah...tp serius bunyi mcm bunyi boom beb...sebijik2....



xpon aku dah pk dak2 international kt cni wat masalah ke..smpai nk boom kolej..mak aih...aku dah pk satu jer....aku lom abis blaja...agak2 la nk boom kolej kan...hahahahah


tp sebenarnye xde pon..perasaan aku jer...mgkin benar kate2 jasni....mercun jer kot...so....




sekarang aku kembali tenang...bru la aku leh taip blog dgn tanpe gangguan...hehehehehehe

No comments:

Post a Comment