Wednesday, February 3

aku yg ..(part 2)

hahahha.suke2 je aku nk ade part 2 lak kan...biar la..mmg ikut sukati aku la kan....ni blog aku...bkn blog korg...hahahaha


aku yg ape????bkn blurr mcm td tu....


skrg ni...aku nk citer aku yg pelupe...hah...ntah pape jer...

oleh di sebabkan oleh kelupaan aku ini...aku telah mengalami mslh di mana...aku tidak dpt bertutur dgn baik..mahupon dlm bahasa melayu..bahasa inggeris..bahasa indon..bahasa jawa...hah...boleh di katekan smua la...



adoi...mslh besar ni...xde sape ke leh tolg aku.pkwe2 hensem di luar sane ke...hahahhahahah


aku slalu sgt lupe perkataan..oleh itu..aku mmg lemah aklau nk bercerita2 ngan org ni...kadang2 lupe gak citer sebenar..so...utk mengcoverkan cerita....tmbh2 la ckit citer tu...hahaha.jahat ke???xkan...hahhahah

dlm menspeaking lg la...aku lemah tol...smua perkataan aku lupe...biase la..bahasa yg x biase kite pakai....aku pon xtau la...pelik2...



mmg semulajadi ke ape bnde ni???tolg2...hahahah

soo...ape perlu aku lakukan???biarkan??kerana lumrah??atau berubat kt bomoh penipu???




kesimpulannye...aku tetap bersyukur la...sbb aku masih igt Allah...nabi kite...dan jugak agama kite...insyaAllah...kalau dah x igt tu..mksdnye aku mmg dah x tulis blog ni lg la...hahahah..yela...korg igt tanjung rmbutan tu ade wifi mcm kolej ni ke???hahahahah...kt ctu dok free...cni wifi je 1080...hahahah...tp lembab mcm siput kt ym tu...



be ur self ^-^ peace no warrrrr...

No comments:

Post a Comment