Saturday, February 27

terlajak ..

setelah smpai ke umah.......


aku telah pon di bygi oleh amaran2 supaya jgn mkn byk2.......


amaran2 tentulah dtg nye dr mak aku dan adk2 aku...sabar je la....hish3....



dan semlm...aku telah pon mengabaikan amaran2 tersebut....



bagaimana?????





blk2 dr karaoke bersame patin...aku telah pon tibai 2 bungkus nasi lemak...pd pukul 1130 mlm.....adoi...jatuh lg diet seimbang aku...mcm mne ni????hahahhaah



so..rase2 dah naik brape ek???huhuhuhu



dan pd mlm itu jugak..aku telah berpesan kpd adkku yg tersyg, epul supaya kejut aku esk pg...sbb nk ajak die joging kt setia alam.....



wah....aku tidur dgn keadaan dan semgt yg berkobar2...utk berjoging esk pg ni...huhuhu





tp....ape yg telah terjd????




xde sape pon kejut aku...dgn epul2 skali terlajak tdo...adoi...



mcm mne nk kurus ni???hahahahah




maka...utk menggantikan joging pg td...aku telah pon membuat segala keje umah di umah kesygn ku ini...antara keje2 umah yg aku lakukan pg td:-

  1. sapu umah...termasuk bilik aku...wiwin pemls...xnk sspu bilik...sengal pnye anak dara...hahahaha..bilik mak aku terkecuali...susah nk sapu..byk bnde...hahahah...alasan semata2..keh3...ampunkan kakak ye ma...
  2. mop dan jirus lantai dpn umah....sengaje je aku ni...nk buang2 air....abis smua aku siram...hahahahha..nasib la....aku tgh rajin mase tu...keh3
  3. sebelum wat dua bnde atas ni, aku telah pon membasuh dan menyidai kain2 di dlm mesin basuh..rajin anak abah...abah ku tersenyum lebar...huhuhuhu
  4. ape lg ek???mcm byk je aku wat..bile listkn dpt ni je ke???hehehehe...

itu je la kot...aku pon xpasti...heheheheh...


tp mg btol2 dpt menggantikan joging yg terlps tu...sbb aku peluh2 tahap xleh blah pnye...huhuhu



so...kurus kembali ke???


xde mknenye!!!!!!



same je...mak aku berkate....heheheheh



mksdnye...kesimpulannye..bile la baizura nk kurus...ish3...



peace no war~

No comments:

Post a Comment