Friday, February 5

di suatu ..

di suatu ptg yg agak kesunyian (mmg selame ni sentiasa sunyi pon..huhuhu..saje gedik2..) ... aku yg baru saje pulang dr kelas yg pjg telah pon terus menuju ke dlm jamban kesygn...mase mula2 masuk...ok lg...aku x perasaan pon...


sekali aku nk kuar semula...aku tgk...ade la dua ekor kupu2 sedang berasmara dana di pintu jamban ku itu...huhuhu...sekor putih..sekor coklat2 perang gtu...hahahah...

nk kate mane satu yg betina yg jantan pon aku xtau...sbb aku bkn la seorg peramal binatang...hehehhehe

xlame kemudian...tibe2..aku tgk kupu2 tersebut telah pon bergaduh...mgkin si betina marah kot kpd si jantan...sbb aku ade kt ctu..memerhatikan mereka sedang berasmara dana...huhuhu...sory ye kupu2...

mmg mrh habis la si betina...x cye...korg tgk la pic bwh ni...dorg telah pon menjauhkan diri kerana si betina telah pon merajuk...hahahahah....







*aku mmg tgh xde keje ni...harap kwn2 ku mengerti...heheheheh

No comments:

Post a Comment