Sunday, February 14

parah2 ..

aku yg parah....


tukar mood jap...asik2 aku yg blurr je kan...ehehehe


semlm...

sedang aku menyibuk2 di luar...mak aku selepas berjoging telah pon merehatkan diri nye dgn mengait kelapa...petik kelapa la mksdnye...yela...umah kitorg ni kan smua ade...so..kelapa nk wat nasi lemak pon mak aku petik jer..huhhuhu

mak aku ngait kelapa tu menggunakan sabit yg berbatang tu ha...btg die pjg..supaya mak aku smpai utk memetik kelapa itu....aku ni pon kan suke menyemak...mak aku ngah sibuk2...aku pon sibuk nk lalu belakang mak aku...

leh plak time aku lalu tu mak aku kebetulan tgh menarik kelapa...ape lg..ujung btg sabit tu terkena la betis kanan aku..siap berbekas lg tu...ade bekas lubang2 sluar tracksuit aku...huhuhu....

hebat sungguh mak aku...sbb aku rase die tarik kelapa tu mmg kuat la kan...siap kaki aku jd begini......





ade mcm kena dera x??hahahaha..aku tau betis aku besar...jgn tgk lame2..aku malu...hahahhah

No comments:

Post a Comment