Tuesday, February 16

kembali ceria ..

setelah entry yg berunsurkan mood slow...kali aku tampil dgn mood ceria kembali...hahaahah


ceria la sgt...biase2 je pon...xde bnde yg happy pon...huhuhu


intro yg bgus kan???huhuhu


entry kali ni aku nk cerita pasal adk2 lelaki aku jer...


dulu mase dorg kecik2..org ckp kembar x seiras....sbb dorg ni sentiase bersame....ape dorg ade...mesti bnde yg same...x kira la ape...baju...kasut...beg...smua la....



kalau si abg ade...si adk pon mesti ade.....si abg adalah epul...si adk adalah ripin...


wlaupon mcm tu...perangai dorg ni mmg lgsg berbeza..muka pon nmpk lain...kecik2 jer same...dah besar lain.....



si abg, selalu mengalah ngan adk nye...baik plak tu...ikut jer ape org ckp....x degil la org ckp,..blaja pon agak pandai berbanding adk nye....pasal duit lak..die jenis pandai bejimat...kedekut la kdg2..tp kalau ngan kakaknye tersyg, die xpenah kedekut pon....hahhhahaha



kalau si adk lak...panas baran...tp die tetap baik...manje lak ngan mak aku...harap muka jer konon2 kacak die ckp..huhuhu...die seorg yg penyayang pd aku...mood senang berubah....ikut sukati die la....huhuhu...blaja nye bkn x pndai...tp mls...tu jer..huhuhu...boros tetap ade...mcm kakak nye...hahahahah...si adk ni suke sgt kacau abg nye....aku pon xtau npe..tp nmpk la die syg abg nye...hehehehhe...lg satu perangai die yg aku paling x suke adela....die suke kacau brg abg nye....ape abg nye ade...die pon nk...aku rase..mgkin sebab dah di biase kan mase kecik2 dahulu kala...hehehhehe



so...kesimpulannye....dorg adalah adk2 lelaki aku...hehehhe..bkn la adk korg....huhuhuhu



*kakaknye tetap yg paling comel...harap tahu...heheheheheh


sedangkan kembar seiras pon org kate perangai dan perasaan lain2...ni kan lg bukan si kembar...jarak dorg setahun semggu jer....=)

No comments:

Post a Comment