Saturday, February 6

berjalan saje ..

heheheh...hobi kedua selps hobi first (tido)....

hahahh.jasni ckp...pantang nk kuar...aku jom jer...mmg pon...berjln sgt seronok...kerana kite dpt melihat gelagat org di luar...tp....kalau nk berjln....mesti kena ade..............


ongkos nye...melayu nye adalah duit...huhuhuhu


tp kdg2...aku berjln tanpa pakai wang jugak pe...huhuhu...kalau kuar ngan si patin ngok ngek tu...die slalu kuar wang...sbb die yg ajak...kalau aku yg ajak...sure la aku yg kuar duit...huhuhuhu


baru2 ni...hobi ku ini amat2 la di rangsangkan oleh jasni kerana die asik ajak jln je...best giler...sbb kalau die ajak jln...die mesti belanje mkn...hahahhah


time kasih kepada en jasni ya....kitorg mmg suke...hehehehe...sbb kitorg x berwang sgt...


satu hari nnt...pasti kitorg akan mmbls jasa2 ko jasni...percye la...harap en jasni tidak terase....harap x menyesal la berkwn dgn kitorg yg x berwang sgt ni....


xpon...hehehe...aku bg ko duit nk x jasni...huhuhu..nah duit nye....harap ko menerima nye dgn hati terbuka...huhuhuhu










*hanya utk pemberitahuan sahaja...huhuhuhu

No comments:

Post a Comment