Saturday, February 20

bosan!!!

aku sgt bosan dgn citer2 yg same.....


cube la skali sekala tu citer bnde lain....asik2 bnde yg same....



kalau sekali dua aku ok lg la kot...ni...same...setiap kali...di ulangi...setiap kali....agak2 la....




adoi...stress gak lame2...elok2 aku dah kurg stress...di tmbh ngan stress citer yg same lak.....kalau citer...mesti pasal lelaki...lelaki...lelaki...adoi...


mmg la pompuan memerlukan lelaki...tp kalau dah org xnk...watpe kejar...kalau kite xnk...watpe di pk2....hish...


kalau la bnde jahat tu di benarkan ....






dah lame dah aku maki die...hish...b***h tol la....





stress yg amat melampau...tgk la...hahahahah...aku dah gigit dah laptop kesygn aku ni....cume nk amik gmbr xleh....hahahahaha....so..aggp la itu aku ye...harap maklum...huhuhu

No comments:

Post a Comment