Thursday, February 4

cina buta ..

pd suatu mlm yg suram dan sepi...(baru td jer mlm tu...hhuhuhu)

ketika aku keseorgn di umah ini...dgn melayani lagu2 jiwang...tibe2.......

kedengaran pintu umah ku di ketuk dgn amat kuat skali...hish3...x penyabar tol ....


aku yg mmg dlm menunggu cik nabila yg hendak turun ke umah ku ini,ku igtkan cik nabila yg mengetuk pintu ku...sbb care ketukan adalah same....

apabila aku mmbuka pintu......bkn cik nabila...agak terkedu sebentar diriku sebenarnye...tp cine giler tu selambe je masuk umah aku...mcm umah die sndr...pompuan ok...huhuhu...selps itu....die masuk dlm keadaan mrh2..mgkin sbb aku bukak pintu lmbt sgt...aku pon tgkkn je la...siap dah bukak kasut lg tu...smbil bebel2 die mrh aku.....

then...skali die agkt muka die...die tgk aku nagn keadaan umah yg lain...die terkejut...OMG..

hahahha..klaka2...lalu aku yg baik hati ini pon bertanya.....

baizura : which number your house pless??

cina sesat : i don't know ...no..no..no..i don't remember...

baizura : hah??don't remember???think first.which number???(sambil sengih2 kambing..tahan gelak time tu...)

cina sesat : hmmm...is it SC 20???20..20..20..

baizura : no3..this is SC 22.....(sambil menunjuk no umah aku...kt pintu tu sgt besar no umah aku....ahahaha)

cina sesat : ooooo...ok2...sory2...


blah la cina tu ke blok sblh2 ni..ya ampun....ape kebnde la umah sndr leh lupe..

part paling best nye...time die mrh2 tu...lgsg x tgk muka aku...aku pon cuak gak mase tu...die pon...dah iye2 masuk...die kuar blk dlm keadaan kelam kabut...aku pon open je la pintu tu kan..sbb aku x kenal pon cina tu...

yg pasti...die bkn cina malaysia..cina dr negara China sndr...kolej kitorg mmg ramai cina2 ni....ahahahah

klaka2.......pas die blah jer...aku gelak sorg2...bantai gelak aku...hahahah...klaka2...kalau korg kt situasi aku pon...gerenti korg akan gelak....




kesimpulannye...sila la jgn wat malu bgtu di dpn aku...mmg kena post entry la di sni...huhuhu....klaka2...xdpt merakam gmbr cina tu...kalau x....mesti die famous...huhuhu

2 comments:

  1. Hehehehe...
    Bai aku suke bace blog ko..
    wat lg pos..
    nnt aku bace.. Posted by Mcphat A.K.A Indra Misalam

    ReplyDelete
  2. hahahha....baik2...aku akan sentiase mengepost kalau aku byk idea...hehehhehe

    ReplyDelete