Tuesday, February 2

my dear ..family version ..

time for introducing my family after dah beribu2 entry aku post before ni...hahahahha

first is my father .. abah aku la senang citer... i love him very2 much ..walaupon abah slalu marah aku...slalu wat aku ngan adk2 aku takut....kitorg still syg abah kitorg...heheheh...sbb abah la kitorg dpt hidup smpai skrg...huhuhu
name abah aku..badar bin ahmad..a short name...esy to remember..hehehehe

abah aku ni...garang...tp ok kalau kite wat kwn jer ngan die...peramah mcm aku gak...slalu syum...baik lak tu..slalu bg kitorg adk beradik duit kalau die rase kitorg ni dah sengkek yg amat..hahahah...xde la kedekut sgt org ckp kan...huhuhu...tp korg xleh la nk mintak...his money is my money...not your money ok..heheheh



*pic abah yg paling cute la..igt senang ke nk tgk abah aku wat gaye gtu...hahahah...korg ade ke???


then, my mom...huhuhu...i'm also love her very2 much...knpe??sbb tgk muka mak aku jer tenang seluruh jiwa ragaku...sesgguhnya kite mmg akan syg mak kite lbh dr segala2nye kan..huhuhu..

bg aku..mak aku mmg sempoi..sgt terbuke...sporting...pndai jage umah tgge nye...uruskan anak2 dgn sempurna dr aku yg besar giler ni...smpai la yg last skali..so...thank u mama...=)



* pic mak aku ngan adk yg kecik..die tu mmg suke menyibuk...sbb gmbr2 yg lain pon mmg ade gmbr die...haahha..mak aku bernama jasiah binti umar..sedap nme ibuku..huhuhu


then, ade lak adik yg aku paling rapat...dan jugak adk yg paling aku syg la org ckp kan...die lbh ckit jer dr adk2 yg lain...knpe syg die lbh ek?? sbb die ni mmg kena di beri perhatian lbh dr adk2 aku yg lain...sbb die ni terlampau baik hati la org kate..mmg die baik giler..kitorg yg lain ganas2..die lembut jer..lembut2 ni bkn lembut tut yer...lembut hati...die tetap gagah perkasa..huhuhu..nme die muhamad saiful nizam..



*tgk la muka ketenangan die tu..tgh menunggu kakak die bersiap..hhuhu...padahal..die dah lame dah tggu ngan siap mase tu...huhhu..he is available i think...kalau nk ngusha die..sila la menghadap aku dulu.kalau aku x berkenan..jgn harap ekh...hehheh


ini adik aku yg no 2...die ni lain dr adk beradik yg lain...muka pon lain...ntah version sape ntah..hahahah..kitorg smua ade la gak version abah ngan mak aku..die ni xtau la...mgkin waris zaman ke zaman...kalau adk beradik yg lain hidung pesek..die hidung mancung...kalau adk beradik lain rambut lurus ikal2..die lak kerinting habis...kalau bezakan ngan abg nye...kan nmpk lain..kalau dgn aku...lg la..beza sgt...die ni ok..manje giler ngan mak aku...xtau la ape kes...ngan awek die garang la plak..tu yg aneh tu...hahahah...he is not available ok..huhuhu



*his name is muhammad khairul arifin ..


yang ni lak yg bwh ripin..hish..yg ni kan..sbb pompuan...jd nye kitrog asik gaduh jer...tp kalau dah baik giler...smua kitorg share..biase la...air dicincang xkan putus...kena tau tu...huhuhu...die ni pon agak lain ckit...perangai ade iras2 epul gak...tp tetap rock mcm kakak die ni...huhuhu..name die noraida darweena...=)



*tgk la pic die tu..pelik2 jer...hahahaha


yang ni yg paling last skali...manje gak..nme pon bongsu...tp si ripin menang lg la die pnye kemanjaan nye...hhhuhuhu...nme die ..noraisyah dzulaikha..sedap kan nme die...sesedap org nye...hahahah..kitorg adk beradik suke wat die ngis....sbb die kan anak last...so..die mnjd mgse kpd abg2 dan kakak2 nye...lg2 dpt kakak mcm aku kan...ape2 pon..die tetap syg abg2 dan kakak2 nye..huhuhu



*tgk la muka die...hahaha..die ni berdarah sprti mak aku dan jugak mcm ripin...xtahan air sejuk...hahahahha...tgk gmbr ni x brape comel kan..actually die ni comel giler..smua nk die beb..die ckp la...(perangai dah mcm kakak die dah tu...huhuhu)





nota separa kecil: kalau korg perasan..muka kitorg adk beradik adalah mirip2 mak aku...4 jer la same mak aku..yg si ripin tu muka sape ntah...abah kot...heheheh

lagi satu...igt seng ke jd anak sulung...susah oooo...nk ngis kalau x sbr..huhuhu

tp aku tetap berbgge mnjd seorg kakak...hehehe..dlm entry ini tiada gmbr ku...bkn kerana aku ni anak pungut yer....sbb aku akan citer di lain entry...lgpon..kwn2 aku smua dah kenal aku ni sape..so...xyah susah..huhuhu

hope can know more about my family...huhuhu..(promote2..mne tau ade yg berkenan nk wat menantu..huhuhu..sure la x di sini..heheheh)

2 comments:

  1. bgos2 pngenalan yg baik...tp pngenalan kat tgh2 ribuan entri..aneh..dan didapati ade unsur2 bgge diri ye di dalam entri nie..hahahahh

    ReplyDelete
  2. hahhaha...adoi...bgge diri itu sudah sebati dlm jiwa aku...so...aku xleh nk buang la...kah3...harap tiada siapa yg tersinggung...harap maklum...

    ReplyDelete