Saturday, February 20

aku juga tidak tahu ...

hehehheh...


di sini aku ingin bercerita bahawa mak aku yg tersyg tu....telah pon bekerja smbil jd suri rumah.....



start dr tahun lps...mak aku keje jage anak org...dua org jer..anak cikgu.....



abg ngan adik la mak aku jage tu...yg abg umur si zulaika...8 thun la tahun ni...yg si adk umur 4 tahun....




antara abg dgn si adik...kitorg satu family suke ngan adik tu...nme die..adik tia..comel giler...muka die ala2 irma hasmie...aku rase...esk die besar mesti dpt pkwe mcm nabil gak kot....hahahhahah



mata sepet..baik lak tu...bkn baik ape ye...die ni peramah ....dgn smua org die leh kwn...agresif...xreti dok diam....degil pon iye gak...suke main hamster aku...pastu di picit2...bygkn la....mak aku pon sbr je la...sbb anak org...kalau anak sndr dah lame dah budak tu selamat....hahhahaha


oleh di sebabkn die ni perangai pelik2...aku terigt nk post satu entry berkenaan ngan die....huhuhuhu


ni la die irma hasmie versi kecil..heheheh


lihat la aksi2 nakal die...asal boleh jer die ni...huhuhu


konon2 die senam la tu,,padahal die tahu kitorg nk amik pic die..hish...nyampah2...huhuhu




ape la yg die wat tu???aku pon xtahu...huhhu



asal boleh je die...almari aku pon die leh tenung...bosan xde org layan die...pdn muka a.k.a kapok bahase jawe...huhuhu


amacam??Samseng x???huhuhu...ikut sape lg kan...hehheheh


ape yg menarik nye die ni...die suke pggil aku kakak besar....sbr je la...mmg perli aku ke ape tu???hahahah...mentang2 la aku agak besar....die leh pggl aku kakak besar...huhuhu...unik2...





dan yg paling penting...mak aku syg sgt kt die...sbb die yg jd peneman mak aku skrg ni...yela...kitorg smua dah besar2...bosan la mak aku..huhuhuhu

No comments:

Post a Comment