Wednesday, February 3

aku yg .....

wawa dan kwn2 ckp...aku ni perangai buruk...yeke??Aku pon manusia jugak ape...hish3..xbaik korg...huhuhu

antara perangai x senonoh aku adalah muka x malu...asal boleh jer...aku rase la kan..kwn2 aku pon sebenarnye segan nk kwn ngan aku...tp oleh sbb dorg rase aku ni x sepatut nye di persia2kan...dorg nk gak kwn ngan aku...yela...igt senang ke nk cr kwn mcm aku....huhuhu


baru td wawa kate aku ni bangge diri...hahah...mmg pon...aku suke mmbgge diri...bkn secara serius ye aku mmbgge diri...tp secara informal..kah3..ade ke care gini???huhuhu

bkn ape...dr fadzilah kamsah kate...jgn la kite mengecilkan diri kite di hadapan org lain...mmbgge diri dpt memotivasikan diri kite utk mnjd lebih baik dan sempurna ...hahahah

aku penah terbace...so..aku terus la mengamalkan nye..dgn mengamalkan nye..aku dpt keyakinan dirii yg terlampau...huhuhu...oleh sbb itu...aku pon terus mmbgge diri...

org pon kena cube...lg2 si dalila tu...del..chaiyok2..huhuhu...


ape2...itu la diriku..huhu...nk kate ape lg kalau aku mmg aku...aku mmg akan tetap mnjadi aku..yg penting...aku x wat org pon....aku x amik pon hak org..ahahah...mmbgge diri adalah hak aku...kalau korg nk...wat je la.huhuhu


*harap dgn pengakuan ini...tiada sesiapa yg tidak mahu berkwn dgn aku...aku insan biase...=)

^-^ peace no war ...

2 comments:

  1. hahahah...la ko trase ati ngan ak ke bai...men2 la weh..u are who u are..jgn risau sbb ko adelah diri ko lah kiteorg sume syg ko tau...sunyi idop kitaorg kalo ko xde....weee~

    ReplyDelete
  2. eleyh...nk bodek2 aku la tu.....hahahahah

    ReplyDelete