Thursday, February 25

menyayat hati ....

perkara menyayat hati pd hari ini....


setelah aku berpulun2 separuh nyawa merentasi desa yg amat menyakitkan hati.......



smpai la aku ke umah...dgn hasrat dpt bertemu dgn ibu yg tersyg......



mula2...bertemu tanpa kata2 menyayat hati....sbb ibu tersyg ade di luar...busy melayan kanak2 di luar....



kemudian...ibu ku masuk..utk menonton kamelia katrina....ish3....




bermula la perbualan aku dan ibuku yg tersyg....


aku : ma...kakak gemuk ke??? (pertanyaan yg biase aku akan tnye bile smpai umah)

mama : haah...nampak sgt gemuknye...(muka adalah serius ok...aku takut dah mase ni...)

aku: ala...serius ke ma....

mama: yela...mmg nmpk sgt ko dah gemuk....

aku: ala....(diam seketika...memikirkn kebenaran yg jelas dan nyata...)



aku rase aku dah kurus...mcm mne lak mak aku kate aku gemuk...smua org lak tu kate aku gemuk...sedih oooo...mcm mne ni????



aku dgn niat blk umah nk mkn nasi ...mak aku msk....tp terus x jd...





dan skrg...aku menaip entry ini dgn keadaan perut yg bunyi2...sedih.....

2 comments:

  1. lebih baek g mkn je..kalu dah kenyang bru la senang ati nak tulis entri yg bez2..hehehe

    ReplyDelete
  2. hahhaha...entry skrg agak x best..nasib la....huhhu...stress x dpt mkn...tmbh dgn xdpt berpk ngan baik...keh3

    ReplyDelete