Thursday, February 25

bas ..

pd entry kali ni...aku terpkse mencarut dan mengarut....harap tiada sesiapa yg tersinggung...



pd permulaan perjlnn pulang ku hari ini......

dimulakan dgn menaiki tren dr btg yg semgnye benar itu...btg benar..hahahahha

naik dr ctu...leh lak kitorg terslh pilih kabin....gerabak...tmpt kitorg masuk tu leh nye xde aircond...dah la agak ramai...leh lak aircond mati...ape la nasib aku hari ni...ish3....xpe lg..sbr je la...sbb bru mulakn perjlnn...lgpon...ade adk comel dlm gerabak tu...btol2 dpn aku...comel sbb tahi lalat die...wawa pon terpikat...ahhahaaha

selepas wawa menurunkan diri nye di stesen BTS(bandar tasik selatan)...hehhehe...aku pon terus ke blkg...ala...terjauh lak dgn dak comel tu...hehehe..menggatal jer keje nye...tp ok la..aku dpt bernafas...drp kt dpn nun jauh di sane..heheheheh


turun dr tren kt kl sentral...tren ke klang sedang mmbuka pintu nye...xyah la masuk...penuh giler...kalau msuk gak..leh giler tu...haahhha

xpela...tggu jer...lg brape minit jer ni...aku berkata pd dalila di smping ku...heheehehe


tggu2....smpai la tren...nasib baik x ramai...masuk2...kena berdiri gak..tp ok la...aircond ade..agak sejuk....best.....then...lame2 dpt kitorg berdua duduk...wah...pinggang aku bersorak ria....



tiba la kami berdua ke klang...dan berjln kaki smpai ke tmpt bas...dan berpisah....



aku terpakse naik bus ke meru yg kt dpn tu...bas blkg ni lum bukak...lgpon dah mlm...takut lak blk mlm2 sgt....so...aku naik je la....


naik2..wah,,penuh nye...xde tmpt duduk....aku istighfar dlm hati...smbil ber'ala2'....ala...penuh lak....hish!!!


xpela....berdiri...mula2 aku naik...satu je aku rase..sempit siot.....hish...ade lak minah indon ni...tepi ckit dik...die nk ke blkg...aku ckp la...bkn ade tmpt duduk pon....watpe nk ke blkg....xpe...mmg nk berdiri kt blkg....dgn kepayahan aku ke tepi...bg die lalu...baik baizura sbnrnye....leh tersenyum lg tu....


aku pon berdiri....smbil melayan perasaan yg x keruan.....



lame2...aku terpkse gak ke blkg...sbb pemandu bas yg sengal tu...xnk jln...die nk tggu lg...die x pk ke bas tu sempit...nk sumbat lg...xphm la aku....sengal tol!!!!!!dah la belagak tahap ci**n nk kena sembelih...lg nk lembap2 kan mase aku...lg aku x phm...hish....



aku dah mula emosi berterabur mase tu....kt blkg lak air cond x berfungsi ngan baik....aku rase..hari ni hari aircond mogok sedunia kot...xphm aku....bygkn la...td jer aku dah peluh2....smpai berbau bdn kot...eeheheh...tetap wangi sebnrnye...huhhuu....then...tmbh peluh2 kt bas tu lak....


basah kuyup aku..mencurah2 peluh2 aku....baju sluar tudung smua basah...bygkn la......sempit,panas...wah..mmg mendtgkn mrh!!!!!!!


aku xpenah kesian kt diri sndr sekesian itu....bygkn la...


kalau la smua org merasekn hal yg same...mesti korg pon mencarut....huhuhuhu....



baizura yg baik hati ini telah mencarut....agak2 jatuh x reputasi aku???hehheeheh


itu la kisah nye....sedih kan....kesian aku..............




pesanan khidmat masyarakat:
aku hanya la insan biase yg ingin meluahkn sesuatu..oleh sebab aku syg blog ni terlbh ckit....aku tulis gak bnde2 yg x sepatutnye...hehehehe

No comments:

Post a Comment