Sunday, February 14

ibu ku juga ..

selain abah...mak aku pon byk bela2 binatang tau...


kat umah aku ni...mmg penuh dgn binatang peliharaan mak dan abah aku....


kalau abah bela ikan ngan burung jer.....


tp mak aku lg hebat...smua die nk bela..nasib baik harimau susah nk dpt...kalau x...mama dah bela dah...kate nye la...huhuhu


antara binatang2 yg mak aku bela adalah....

  1. kucing..semestinya la kan...mak aku ni jenis syg binatang...tp satu je la..kucing2 aku smua nye kena kurung...termasuk la si gemuk kucing kesygn aku...huhhu
  2. Ayam..mcm2 jenis ayam mak aku bela...korg nk ayam ape...ayam kmpung mesti la ade...ayam gajah spesis kmpung dan bandar pon ade tau....heheheh...mak aku ni amat2 la menyayangi ayam2 nye...knpe???sebab setiap ayam yg mak aku syg...mesti ade name...contohnye..si putih(ayam jantan)..si helang(ayam betina yg bangla da beli..mak aku jual sbb die jahat...mkn bulu anak nye..mak aku geram..die jual je...heheheh)...si oren(ayam betina yg amat garang...aku x suke die..zulaika pon xsuke...sbb die penah kejar adk aku..hahhaaha)..mcm2 lg la...byk...yg idup ade..yg dah mati pon ade...huhuhu
  3. burung puyuh...mula2 dua ekor jer...skrg...dah masuk 7 ekor kot....byk kan..huhuhu
  4. burung wak2...ni yg paling latest la..mak aku perangkap jer...tgkap kt belukar blkg ni jer...xjauh mne pon...hahahhaha

hah...amacam???hebat kan mak aku??hehhehehe..sbb tu aku syg mak aku lebih..sbb mak aku ade byk kelebihan..yg best nye...si gemuk tu kan kucing aku..tp ngan mak aku lak die terlbh mnje..ngan aku die garang...bodoh pnye kucing...huhuhu

untuk paparan anda..hehehehe



*ni la si oren...


*yg ni bkn la binatang belaan mak aku ye...huhuhu..saje je letak...wat penyeri blog kesygn...heheheh


*ni la kucing2 yg mak aku penah bela...ade yg ade lg..ade yg dah xde...huhuhu..byk....


*ni la si gemuk...kucing kesygn...huhuhu..skrg kurus ckit...die diet...mcm tuan nye..kah3


*yg ni lak ayam kembar kesygn mak aku..mak aku ckp..sekor dah kena tgkap ngan jiran situ hah...yg lg sekor...mati terkejut...aku pon xtau nape...mak aku sedih gak mase tu....hish2...


harap maaf....gmbr2 puyuh dan juga burung wak2 x dpt di siarkan...sbb aku lom ambik lg gmbr binatang tu....huhuhu....

lain kali aku upload gmbr tu plak k...hehehhehe

2 comments:

  1. huhuhu...tu la...ayam belaan mak...mcm tu la...pndai pulak die berposing...mcm tau2 jer kite nk maik gmbr...=)

    ReplyDelete