Sunday, January 23

sedih2..

aku ni...
bukan la selalu mmbce paper online...


bile lame x bce..
rase teringin tu dtg hari ni...

maka...
aku pon bukak la my metro..
utk tgk berita2 semasa...


mood sedih terus dtg!!!

kenapa???

mne x nye..
berita utama hari pasal seorg isteri yg derhaka..


alahai..
rendah nye darjat wanita bile seorg isteri wat mcm tu kt laki nye...


sedih aku bce...
http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Bagaikainburuk/Article/index_html

korg bce la sndr...


bagi aku la kan..
seorg lelaki adalah sepatutnya di hormat oleh wanita yg die syg..


itu la sifat wanita sebenar...


haish!!!
dunia2...


memalukan kaum wanita je pompuan tu...
kate nye pon kawin atas dasar cinta..
sanggup die wat laki die mcm tu...



aku harap..
aku dan kwn2 xde la jd mcm tu...
simpang2...

No comments:

Post a Comment