Sunday, January 30

mmg btol2 xde keje!!!!

dr dulu.

ku impikan sesuatu yg lain drp yg lain..


kalau boleh..
stiap bulan..
aku nk kan kelainan...
hehehehe


(ayat nk best jer...ceh!!)


xde la..
sedang aku berkemas2 utk mengangkut segala yg tidak perlu...
yela..dah nk abis blaja...

walaupon ade paper nk kena amik supplement nnt..
aku still gak xleh dok bilik ni lagi..



kemas2...
baju smua aku dah packing...
alang2 ipin nk amik rabu ni kan...heheheh



bile nk cr plastik td...
aku telahpon mndpt idea baik pnye!!!
heheheh



aku telahpon mmbina satu kwsn relax aku sndr di dlm bilik ini dgn mmggunakan brg2 terbuang...
cewah!!!!

1) karpet merah kt dpn tu...aku amik...wat lapik...

2) mid pnye lapik pooh ni..aku amik...wat lapik atas karpet ni..gatal oo kalau xde lapik lain..

3)kotak2 tisu..wat penghadang la..huhuhu..satu drp nye aku dah wat stationery case..heheheh




hah!!tu je la kot..
aku dah tgk2....mcm itu jer..(igtkan byk la brg2 terbuang aku tu..)



so...jadi la kwsn relax aku...



bile pk2..
kreatif jugak aku ni ek..
hehehehe(konon2 perasan jap!!!)


x smpai 30 minit..
aku siap bina tmpt relax aku ni..


dan aku menaip ni pon atas tmpt relax aku...

xcye????



bukti:


ni la kotak tisu yg aku dah jd kan sbg stationery case...
majalah lame2..aku koyak...wat lapik...hahahahah

yg ni dr pndgn aku dok kt atas ni la....huhuhu
nmpk x lapik pooh mid???kikikiki
bwh nye karpet merah...biar selesa...huhuh
my laptop..game2!!!!


yg ni dr pndgn bwh...

sesiapa yg penah tgk bilik aku..
leh la budget mcm mne aku pnye keadaan tmpt rehat2 ni.
heheheheh

xdpt nk surpirise kan nab...
die dah tgk dulu...
aduh!!!kekkeek

No comments:

Post a Comment