Wednesday, January 12

oh hari ini!!kesian aku!!

aku pon xtahu la...

hari ni mmg aku rase kesian ngan diri aku sendiri..


mane x nye...


bgun pagi td pon lambat dah...
last2...delay amik jadual...
nasib baik nab ade utk amikkn jadual..

dapat2 jadual..
wah~!!!
pack giler sem ni!!!oh!!giler la kami nnt!!!heheheh
(jumaat ade kelas!!xbest!)


x cukup dengan itu..
naik tren td...nk balik ke klang..dr mid valley..
tren byk delay...(dah lmbt ni...jnji ngan epul kul 6 smpai batu 3..aduh!)


pastu..naik tren kt kl sentral lagi hampeh!
giler sumpek!!!penuh beb...
aku naik tren td pon xyah jalan...ade org tolak dari belakang jer...
senang!!!tp phm2 la..kependekan aku menjadikan aku sgt kerdil di tgh2 lautan manusia di dlm tren itu!!!
nasib baik coach wanita SAHAJA!!!kalau x...sure kena raba ar!!free2 jer...


xpela...dugaan...Allah nk uji tu...


smpai2 umah...
rehat2...nk mandi plak!

ntah kelam kabut ape ntah aku...
leh plak tutup almari baju..pastu jari terseret kt ujung almari..
peh!!!!berdarah..luka lagi jari2 ku...(aritu je jari kelingking aku dah kena kuku sendiri..parah2!!luka parah...ibu jari plak ari tu kena gigit arnab adik...hampeh!!!)
sekarang!!!jari manis plak!agak2 syg aku nk sarung cincin nnt nmpk x ek?hahahahahh



dan td...
ntah mmg nasib aku la agaknye ari ni...
aku mkn nasi...
tgh sedap2 mkn..terperasan ade telo lalat beb kt ayam tu!!!
aku rase aku dah termkn je telo lalat tu...aduhai!!!


terus x selera aku!!!

mula la perut ku berbunyi!!
mama ckp...xkan la cepat sgt efek nye??(eh!btol jugak...)


maka...tggu la esk azab sakit perut aku esk..
bahana lalat x sedar diri...
sedih!!!!



aduh!

dan sekarang...
aku baru sahaja menyiapkan asemen epul!

oh..kesian baizura hari ini..
byk ujian die...hehehhe


tp org kate..byk ujian lagi bgus...
dpt menguji kesbrn kite sebagai hambanya...
bersusah2 dahulu...bersenang2 kemudian...
insyaAllah...heheheh

2 comments:

  1. aduh...sedih ari ko lah bai..xpe..penguat smangat..
    ni kate2 smangat dr aq lak..aq rsse syg ko akn sarungkn cincin di ibu jari jew...huhu cz ibu jari adlh jari plng slmat dr luka..hehehehehe
    muaxx22...mlm2 aq lak kco ko kn..adui...sbo2..

    ReplyDelete
  2. hahahha....adeh!!
    mmg kesbran je la aku....
    nasib baik aku mmg kuat iman lagi...huhuhu
    alhamdulillah...aku leh hadapi smua tu ngan tabah lagi....cewah!heheheh
    xleh la ibu jari..nnt kang...die kena beli saiz besar...kesian die...lagi mahal...hahahha

    ReplyDelete