Thursday, January 27

kami ade mmbr baru!!!

aku nab dan del telah menubuhkan satu kelab kt kolej ni..


tp mmg ahli nye cume kami bertiga jer...



nk tahu ke kelab ape?


kelab mls nk wat asemen project!!!
hahahah



kwn2 kitorg..yg satu kelas...smua nye rajin2...
smua dah siap chapter satu...

masuk chapter 2...
aku nab ngan del..
hape pon xde!!!hahahaha


aku sibuk ngan menulis2 aku..
del plak sibuk lg mncr journal2...
nab plak...sibuk ngan tidak ade laptop nye..
kami masing sibuk tau!!!!hahahaha



maka..
mmg tertubuh la kelab ini...
dan hari ni...


kelab kami mengadakan pertandingan bingo!!!
peserta pd pusingan pertama..


di sertai leh nab dan aku!!!
pemenang...nabila la...
die jaguh bingo katenye...hahahahah


pusingan kedua...
disertai oleh del ngan nab!!
pemenang????rasenye nabila...
aku pon xperasan...

sibuk menulis2 td...heheheheh



tp!!!!


tibe2.
kami bertambah ahli...

siapakah???
hahahahah


si li la..sape lg...
pengacau si del..


die telahpon join kelab kitorg..

pusingan ketiga..
disertai oleh die dan jugak del..
siap smbg main sos-sos lagi!!!


korg tahu ke???
sos-sos???hahahaha


sape yg tahu..bgus la..
mksdnye korg hidup si zaman2 kitorg..
yg xtahu...g ar seacrh google..aku mls nk terangkan!!!


aku ade bukti pembelian tau!!!
pembelian??bkn2..

bukti kitorg ade mmbr baru...



seeeeee!!!nmpk kan???
mmg seorg lelaki...
li la name die..


suke benar die main sos-sos tu...
aku pon terpggil nk kacau mereka...
nab plak jd pengadil kt sebelah...
hahahahhaha


ape2 pon!!!
kpd li!!!welcome to the club!!
(walaupon ko dah start wat heading questionnaire..hahaha)

No comments:

Post a Comment