Saturday, January 22

sedang aku ...

suspen!!!!


sedang aku memsk UDANG MASAK KARI + AYAM GORENG SEGERA...
(mcm mne la nk kurus..msk pon mknn yg berkolestrol tggi...heheheh)



tibe2..umah ku di dtgi satu hamba Allah...
akak hostel!!!!!


oh!!!
aku dah tahu dah..ape die nk bncg...
aduhai...


aku xmo!!!


die ckp..
kitorg kena siap sedia...
takut2 nnt owner umah ni dtg serang dlm mase dua hari ni....
aduh...dek2..jantung laju...
darah mengalir pantas dlm bdn...
tnpe mengira traffic2 di sekitar perut dan jugak punggung...(bahagian2 byk lemak..hehehe)



wah!!!
dan...


akak tu ckp gak...
siap2 jugak la..
mne tahu kena pindah!!!mati la aku!!!
brg byk...
adeh...

nk pindah mne ni????



igtkn dah settle dah...
alahai..kena citer ngan mama ke???


my syg ???

abah???


korg2???



adoi!!!


mintak2 la kami di benarkan lagi...
doa2 la owner tu nk smbg blk contract..


dan jugak keselamatan kami....
aduh!

No comments:

Post a Comment