Thursday, January 20

mood ayem2!!!

mood ayem2 ok!!!

bukan ayam2..
mksd nye..mood tuk relax2 aku nmpk nye x dpt la nk di amalkn lagi...


kerana...

aku telahpon menerima akibatnya...

Allah maha mengetahui..

ye!!itu kite tahu..

dan Allah jugak..
maha adil..



so..
ini la ujian aku..


maka dgn ini..

sy..ingin istiharkan...
baizura badar akan menjadi seorg student yg baik....


kalau la..adeh!!!
mcm mne la nk berubah ni..hish3...


harap2 dpt la aku berubah..
insyaAllah...


dan..

aku telahpon mendapatkan kate2 semgt dr my syg yg tersyg...

he said that..
awk pndai...jgn risau...
ini dugaan utk awk..
mmg setiap org kan ade naik turun nya...


ya!!!btol!!


baizura boleh..
ini duniawi...
akhirat kena pk jugak kan...


yup2!!


so..
selagi kite ikhlas dan jujur..
insyaAllah...smua ilmu kite Allah berkati...
dunia akhirat...

No comments:

Post a Comment