Thursday, January 6

cinta dari hati yg ikhlas ...

sesungguhnya manusia di cipta kan berpasgn...


itu la yg aku dgr selame ni...
iye kan je la kan...
xkan la org nk tipu pasal bnde remeh2 gini...


intro yg mmbosankan..
ya...aku tahu...


kenape aku dpt rase kan blog aku skrg mcm agak bosan ek???


manusia yg bername baizura si aku yg blurr ni dah x btol ke??

dah xde idea2 bernas yg mencengkam jiwe ke???


otak die btol2 blurr ke???



oh!!jgn la..
kami syg pd die!!!
siapa kah yg berkate2 itu??


hahaha...
ko budget ko ade pembace yg setia ke bai??
xde mkne nye...


berangan sebentar!


sambung blk citer aku...


CINTA

ape itu cinta?

aku pon xtahu sgt...

cinta tu di mne??

akal fikiran?
hati?
kaki?
tgn?
jantung?
paru2?

iklan: tadi aku mkn perut lembu beb..
syg aku geli..die x suke mknn itu..heheheh



persetan itu iklan!!
semak~


cinta..pasti kita nak kan ianya sentiasa indah ..
x kire la die ade kt mne...
jauh lg bgus kot..
menimbulkan rase2 rindu...
teramat sgt plak...huish!


dan aku..xnk la cinta tu hilang ntah ke mne...
biar la ianya kekal di hati selamanye....

ucapan biase di ucapkan: i love u syg..

mulut berbicara...hati tersemat kuat..
cewah~


oh jiwang nye diri ku mlm ni...hampeh jer!!!huhuhuu



nota otak yg blurr:
entry ini ditulis dgn keadaan otak aku yg serabut...
ape ntah yg aku serabutkan sgt...

No comments:

Post a Comment