Thursday, January 20

ini kah mase nye??

sesungguhnya...hari ni..
hari ujian Allah turunkan kpd aku yg aku x sangka2...

yg penting sbr...
tiada hamba nya yg tidak di uji dimuka bumi ini...

segala apa yg terjadi..
ade hikmah nya...percye!!!!


ape yg terjd??
agak bertimpa2 jugak..
menangis pon x gune dah...

bnde dah jadi...

bile mlm...
mula la terase mcm2...

antara nye..
terngiang2 lagu di bwh ini...

aduh!!!

Penyanyi: Safura
Tajuk Lirik Lagu: Jangan Menangis Sayang

Sampainya hati mu
Buatku tertunggu-tunggu
Kemana kau sayang
Tidur malam tak menentu
Rindu merindu selama ini
Ku takut kan menjadi kenangan

Aku menangis sayang
Bila kau tiada
Tak sanggup rasanya aku
Berjauhan dari mu
Resah hati ku

[ Jangan Menangis Sayang lyric found on www.lirik.my ]
Jangan menangis sayang
Ku seperti dulu
Rindu ku hanya padamu
Cinta ku hanya untukmu
Buat selamanya

Kalau padi kata padi
Tidak aku tertampi-tampi
Kalau benci kata benci
Tidak aku nanti terus menanti

Berjanjilah kau sayang
Hanya aku di hati mu
Aku dah berjanji hanya kau di hati


**nk post u tube..xleh plak!!!cr sndr la ekh...


pesan my syg...
awk lupakan je la blog2 tu...
game2...buang smua...
aduh!!!


blog kesygn...
maafkan aku...

No comments:

Post a Comment