Saturday, January 1

1/1/11

kejap je dah menjangkau ke 2011


mcm x cye plak...

bile makin naik tahun...
makin naik la umur kite kan???


bile makin naik??
mksd nye..makin tua la kite??


wah...x sggup rasenye nk menghadapi tahun 2011..

sebab...aku dpt rase..
aku akan bertungkus lumus pd 2011 nnt...


nk kena ngadap sem last degree aku plak...

abis blaja...
takut plak bile pk kena cr keje...


2011 bakal aku isi dgn keadaan aku kena berdikari secara total!!!

mcm2 plan akan dtg aku kena complete ni...




senang citer..
xkire la 2 ribu brape pon..
kite tetap kena sediakan diri kite sndr...
cmpur dgn mental kite tuk hadapi mase2 akan dtg..


org kate...kite merancang..Allah yg menentukan...
selagi kite berusaha dan berdoa...
kite pasti leh hadapi...



insyaAllah...


sekian shaja coretan sempena masuk tahun 2011 ni..heheheh


skema plak!!!


aku nk try berazam..
tp aku x minat lak nk azam2 ni....
cube azam tu tukar nme badrulhisyam ke...
mesti aku minat...hahaahh...gatal!!!


selamat tahun baru la ye...
dah smua org wish..konon2 je la aku wish kt cni...


smoga tahun akan dtg...membawa niat hijrah kite sekalian...
insyaAllah..


(byk plak pesanan aku ni..bile nk abis nye???budget ramai la yg bce blog aku ni???hahahha)

No comments:

Post a Comment