Saturday, January 29

daripada 7 menjadi 3 kini ...


oh!!!ape die tu???



aduh..ntah la.bosan giler nih..
ujung2 mggu...
dok melepak kt bilik hostel ni..
mcm nk giler aku rase...


dr pg aku bgun..
smpai la ni...aku main game manjang...

on facebook tu lbh 12 jam..
kalau facebook tu pndai berkata2..
mesti die kate aku ni semak!!!



aduh!!

baru ni la aku off jap facebook tu...
(apepasal aku tulis fb secara fully spelling ekh???)



ketika azan isyak berkumandang td..
aku mendpt satu idea utk di coretkan di blog kesygn ni..

yela...sign in blog..
tp x menulis...
mmg fail la aku rase...oh!!



tp skrg aku dah ade satu idea:

drp 7 menjd 3 kini..


ape die???


geng?
bukan!!!


duit?
bukan jugak!!!



abis tu???


heheheheh

ape lagi yg aku nk katekan..
kelahiran kali kedua rabbit kami la...


kan dulu mak rabbit kitorg penah melahirkan..
ha...yg first aku dah citer aritu..
kali ni yg kedua plak..


nk tahu lebih lanjut..
sila rujuk gmbr2 di bwh:

haaa...kire2..ade 7 ekor kan???wah..mmg byk..
kami pon agak teruja...

bile dah besar ckit..tggl la 4....
elok plak..dua oren, dua hitam..
xpela..asalkan ade yg hidup...


ala comel nye die...(rindu plak nk peluk mereka2..oh!!)
tu die....kuat mkn mereka2 ni....



kan ade 4..
nape aku kate "kini menjadi 3" td???



mane x nye...
wiwin baru bgtau aku..
si hitam yg sekor tu dah mati..
sbb2 kematian ...
tidak dpt dikenal pasti...



*alfatihah buat kwn kami:faiz azman..die telahpon kembali ke rahmatullah semlm tghr..
aku plak igt sbb cancer perut..upenye die ade ketumbuhan kt jantung..
moga Allah menempatkan die di kalangan org2 yg beriman...amin..

No comments:

Post a Comment