Saturday, January 29

risau!!!

sejak dua menjak 3 dan 4 serta seterusnya la ye...


aku xtahu la ape yg terjd pd diri aku sndr...

mcm org lain jer..
ngan jasni pon dah kurg berckp(ampunnn)...


kepoh pon mcm dah kurg..
berkurung jer kt bilik..



adakah di sebabkan asemen?
tidak sama sekali...


adakah disebabkan wang?
mungkin...



adakah di sebabkan sakit?
ntah..tgk mcm sihat jer...



sbb ape ekh?
aku pon xtahu...



aku dpt rase..
hati aku mcm malap jer..
mcm xde pape..


kenpe ni??


bru2 ni..
aku dpt tahu.
abah aku sakit..
alahai..sedih nya dgr ...



igt abah baik leh tenang dah...


bru ni aku dpt tahu..
satu family aku demam, sakit perut..


knpe ni???


aku je la yg selamat..
sbb nye aku kt cni...



dan bru2 ni..
aku selalu mcm ternmpk2 smthing...


ade je yg aku terpandang..
tp nk tenangkan hati...
aku wat xtahu jer...



aduhai...
ape nk jadi ngan aku????!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment