Wednesday, January 5

ketika sedang bosan..

hari ni..
hari ke lima dlm tahun 2011...


mcm x cye plak kan!!!
huhuhuhu


makin berjln mase...
makin berjln la cuti aku nk abis...huish~


nk start sem baru dah ni...
naik sem bru lak.bkn suke2 tau!!!

kena pk gak...
sem lps dpt ape la result aku...

takut beb!!!


aku ari2 debar...pk result sem lps...
doa hari2...dpt yg terbaik...
paling2 dpt pass je pon dah ok...
dpt lebih baik...alhamdulillah...heheheh


citer pasal cuti sem lak..
biase la...
bosan!!
sebab:

duit xde!!!!adeh...
sad2!!!


kalau lah aku byk duit..heheheh



azam baru:kumpul duit la byk2 kan?
leh wat ape aku nk wat...
insyaAllah...


x sbr nk abis blaja nih...
tp mama kate...
kalau x hadapi...
mcm mne bnde tu nk lps kan...


itu yg aku igt!!!


dan utk sem dpn...
insyaAllah...
aku kena usaha lbh...
ade projek!!!chaiyok2!!!

No comments:

Post a Comment