Tuesday, January 11

pengisian waktu2 senggang!

teringin nak taip smthing...

tapi xtahu nk taip ape..



aduh!!!

kenpe dok kolej ni makin lame makin bosan ek?
smpai aku dah xtahu nk wat ape...


bapak giler pnye bosan ar..
dan bile bosan...

mula la ikut perasaan...
rindu...
sayang...

smua kuar...
tapi si die x bls msg pulak..
tidur barangkali (ayat berbunyi skema) heheheh...



aduh!!!
tadi time bgun tido..
xdela bosan benar..

sebab aku smbg bace novel yg aku pnjam dr nab...
636 pages...
aku boleh bce dlm mase x smpai 24 jam..
hebat!!!!

mmg citer die best la!!
huhuhu...byk conflict...tp best!


aku harap aku pon akan bahagia mcm watak ad jugak..
insyaAllah..


mane x nye..bosan tahap terlampau dah...
nk msk...brg xde...


smpai kan aku nk basuh kain pon jd mls...
aduh!!!



oh bosan!!
knpe wujud perasaan bosan tu ekh???


sayang...mne awk ni??
sy tgh kebosanan ni!!!


nab plak xde...
ade kt umah mak die..

huish!

No comments:

Post a Comment