Monday, January 24

diam2 berisi...



actually...
xde la diam2...


setelah 279 entry termasuk yg ni 280 entry,
sebyk 45 follower...


masuk la setahun aku pnye blog ni...



wah!!!tahniah!!!!
anda berjaya mengupdate slalu blog anda!!!


sila claim hadiah kt mne2 yg berkenaan la ye...
heheheheh....hadiah diri sndr je la...



harapan:
- harap pasni leh wat entry2 yg lbh power!!!!

- harap2..pasni leh dpt ramai lagi follower....

- harap2..my kekasih hati sentiase berada di hati!!!i love syg!!(ade kena mengena ke???xpe!aku pnye suke la...blog aku..hehehe)

- harap2 blog ni dpt menghepi kan sape2 yg mmbce..

- harap2..pasni leh plak aku beri info2 terkini...hopefully la...




dan akhir sekali:
- harap2..aku tabah menghadapi tahun kedua plak...(tahun kedua wat blog ni la)


cewah!!!mcm wat ucapan menang award!!

No comments:

Post a Comment