Wednesday, December 22

sepatutnya..

di zaman dahulu kala
(kire2 10 tahun yg lps:aku darjah 6 la kan???skrg umur 22...btol la tu..heheheh)


tersebut la kisah...
seorg budak perempuan...


jenis x reti dok diam...
ade sahaja yg die nk wat...



maka die pon di ajak oleh adk2 bermain satu permainan...


ape die????


"JUTARIA"



hahahahaha....mmg sepatutnye zaman dahulu kala la aku main bnde alah ni...

zaman sekolah rendah beb last aku main...


naik sekolah menengah aku xmain dah...

dan pd suatu mlm...
aku bru pulang ke umah dr kolej...

adk ku si kecil molek sekrg dah gendut itu...
mengajak aku main jutaria..


adeh!!!!
aku dah x igt sgt...


mula2...
bahagi2 kan duit...
1 keping - 5000
2 keping - 1000
1 keping - 100
1 keping - 200
1 keping - 50
5 keping - 10

btol ke???hehehhe
adk aku pon ikut jer...


start la permainan...
yg aku igt...
first round xleh nk beli2...


masuk la second round..
mmbeli belah la aku dgn adk aku...



smpai satu tahap...
aik??knpe duit xde dah???


dulu2 aku main...
bkn main lg smpai bank pon bankrup...
xde duit???



bru aku perasan...
stiap kali masuk round baru..
kan dpt 2000 bile dah melepasi income tax 2000 tu...


hahahahahah...
kpd epul kami bertanya...
epul pon lupe...hahahah


oleh sbb mmg dah xde duit...
aku pon start mmberi wang stiap kali masuk round bru...


baru aku kaya...heeheeh



main2...mula2 semgt...
lame2...


"dik..aku ngantok la..."
(main pon smbil baring..)


tp sempat gak aku beli byk tanah...
umah pon dpt 4 biji...hahahahha


bukti???



seeeeee...tu aku amik time lom ngantok...
mase ngantok tu...
byk tanah dah aku beli...

smua aku agkut...

"adk nk beli...tp adk xde duit...hahahahah"

ape leh wat dik...aku mmg di takdirkn utk kaya dr ko...hahahahha


bgge jer lbh...
x pk ke tu duit jutaria je???
hahahahahha


pengajaran...
igt la pengalaman kanak2 anda...


kerana ianya adalah saat2 terindah...
hahahahahahahahha

No comments:

Post a Comment