Sunday, December 5

demam ...

bile perasaan tertggl kt tmpt lain...


mula la smua bnde serba x kena...


ade2 saje yg aku wat ...smua nye slh...


luka sane...
luka cni...




kepala pon khayal jer...


jln pon mcm org x btol...

mkn pon mcm nk mkn..mcm xnk!!!
padahal lapar ni...



mandi ape tah lg...sentiase rase sejuk je...(ke mmg tgh sejuk ek???hahahah)
die suh mndi pon kite kate xnk...



dlm perasaan mcm tu...
mula la kite meluahkn perasaan....



aku nk luah xtau kt sape...
nab kt atas...
jasni busy wat asemen...
del xtau mcm mne nk hubungi...
mazidah pon busy kot...


mls nk kacau mereka...


yg aku ni...taip2 entry ni...
dah siap asemen ke??


lom ar!!!

mmg tgh xleh wat...


sbb td mase bukak laptop ni...
nmpk muka die tgh snyum plak!!!



ape lg...
bertambah rindu la aku kt die..



hampeh giler la!!!
semlm mrh...



hari ni rindu...



mcm ni ke rase bercinta sebenar2 nye???

mcm xpenah bercinta lak!!???heheheh




so!!!!


ape lagi???


kalau blog kesygn aku ni pndai berkata2...

mesti die bgtau aku..
ko g la wat asemen tu dulu....

berjaya dulu bru la pk pasal die...


hati aku kate...
mne leh!!!

berjaya tetap berjaya...

bercinta tetap bercinta!!!!





* (setiap kali ade asemen rush nk anta...ni la yg aku wat...)




hampeh tol perasaan mcm ni!!!!!!

2 comments: