Wednesday, December 15

its better than nothing

kehidupan manusia ni...

mmg kena mengamalkan phrase ni "its better than nothing"




sebab, kalau kite x amalkan, kite pasti sesat...


kite pasti akan mnjd seorg yg jahat....



x diredhai Allah...
sebab x bersyukur dgn rezeki dan ketentuan yg Allah berikan kt kite...




dan aku...
mula2 pikir lain..


lame2...di pujuk oleh si die..
mmg btl la phrase tu..



its better than nothing...



dan dlm proses menyiapkan asemen, tibe2 aku termenung...


aku rase mcm selame ni aku ade wat sesuatu yg x betol...



org suke ke care aku berckp...
org suke ke suara besar aku ni???

org suke ke perangai aku???
org suke ke aku selalu mmbebel???



dan manusia...
x pernah gagal dr tidak melakukan kesalahan..


manusia smua same...
aku pon same...


dan selama aku mnjd hamba Allah di muka bumi yg bile2 akan hancur ni...
aku rase byk dosa aku dah wat...



dr aku berckp terutama nye...
aku cube utk mnjd baizura yg asli..


entah la...
tibe2 nk menaip kt blog kesygn...
aku taip je la ape yg aku rase...
nk naip kt asemen, xleh...heheheheh



so...
adakah aku perlu berubah??


jgn byk ckp....
kelebihan aku petah berkata2 itu kadang boleh memusnahkan aku....


aku tahu itu...
kadang2 perubahan itu memerlukan masa...
insyaAllah...

No comments:

Post a Comment