Tuesday, December 14

haish!!!

pabila mlm makin melarut...

maka mata ku kedua2nye mula terase skt2...
berat..



mengapa??



ngantok la sengal!!!

tnye lg...heheheheh




adeh...
asemen mls wat...

tp mata dah berat...



agak2 kalau aku tdo...

leh terbgun ke???
selalu nye mmg xla....



agak2...
mane nk dpt inspirasi mlm2 mcm ni???



tv??
= xde plak


pkwe???
= die plak tgk tv....



kwn2??
=xnk di ggu...(padahal aku yg xnk di ggu...hehheheh)



mama??abah???
= dah tdo la tu...



so???


tiada solution??
tdo la...hehehhhe



xboleh!!!!
asemen2...


die berkata...sape???

sumber inspirasi aku la...




jeng3..


tu die...hehehhe


mcm mne plak die leh tibe2 muncul di sni???


sbb syg aku ilang la...


aku terigt siput babi ni ...heheheh



hampeh tol!!!!

wat asemen la sane!!!


ampun!!

No comments:

Post a Comment