Tuesday, December 21

di mgrb2 yg sepi ini...

sedang aku melihat2 asemen DE semula pd mgrb yg hening ini...



seorg diri aku di dpn ni...
di ruang tamu yg sekian lama telahpon kosong...



aku terdgr la satu suara...
mcm org menyanyi jer...
xkn mgrb2 org nyanyi lak??

xreti mgrb ke??


aku amat2 amati ...
lagu ape tu???



setelah di kenal pasti...
meremang dek satu bdn beb!!!




lagu pulangkan...
dr misha omar..



adeh!!!
sape plak mgrb2 ni nyanyi lagu ni???




tp nk sedap kan hati....
aku pk dak dua tu kot yg bukak lagu...
antara dorg dua la mgkin...




kena g masuk bilik la ni mksd nya...
huhuhhu




ape lg...
g solat dgn segera la kan???
hahahahha



jgn online bile time2 mgrb...
lg2 dok sorg2 kt ruang tamu dpn ni...
hish3...
terngiang2 lagu itu...
ceh!!!!!

No comments:

Post a Comment