Thursday, December 30

aktiviti musim sekolah ..

bile pk2...


tiap kali aku cuti sem...
mesti berkebetulan ngan dak2 cuti sekolah...


so ...
leh la aku gelarkn cuti sem aku sebagai cuti sekolah...


hehehehhe



so..

ape aktiviti musim cuti ni???



blk je umah...
esk nye...
kami sekeluarga telahpon mengadap kerang bakar...

mknn kegemaran aku...
pegi plak tmpt yg same aku g ngan si die yg tersyg...
terigt sebentar...



tp bile nmpk je kerang...
lupe jap...

tp sy tetap mkn kan utk awk ye syg...
hehehehhehe




lame plak nk tggu kerang ni...
sbr je la...


tp xpe..kerang tetap kerang...
tggu je la kejap kan...hehehheh


sesampai nye kerang...
smpai la jugak si ipin ngan azrin...
adeh...


mcm x cukup lak kerang 3 pggn ni...
tp aku igt pesan org2 tua...
org tamak selalu rugi..
maka mkn je la 3 pggn kerang utk 8 org...


ok la...cukup..
yg penting:

HAPPY!!!!


heheheheh


tp kami x puashati gak...
byk plak kerang hangus + geseng!!!

xcye??
meh tgk:

terang dan nyata kan???

adeh!!!

aku bertnye kpd epul:
"ko rase nk report kt sape ekh pasal kerang2 yg hangus ni..mahal ooooo!!!persatuan laut seMalaysia ade x??dorg layan ke???"


epul berkata:
"bkn la weh...report kt persatuan nelayan2 Malaysia...."


lor!!!aku bru tahu!!!hahahahah


bongok je epul!!hehehe


itu la citer kami...


dan bile aku pegang hp...
x dpt msg si die...
aku pon mengambil la picture2...heheheh


ni yg paling pntg...sepatutnye msuk facebook...tp terlajak lak ke cni..
nk wat mcm mne...lbh menyayangi blog dr fb...heheheh
hehehhe...mama ni..baring lak...hehehhe
tggl kulit watpe ko tenung????!!!!aneh ar lu...kekekke
abah ngan azrin...diam2 je mkn kt ujung tu...huhuhu
kami sengaja menyepahkan meja2 itu...kerana nk org kt ctu wat keje dorg....huh!!!


yg aku bengang nye kt cni..
dah la lembap..
pekerja plak hampeh...
ade ke die kemas meja...
cmpak2 dlm baldi...
kena plak mak aku...terpercik la org kate...
mak aku tego:"wat keje elok2 la dik.."

ade ke die wat dono jer..
kurg asam punya mgkuk!!!!

kalau aku jahat...
lame dah aku maki...
nasib baik aku masih waras...
hampeh!!!!



itu la citer kami...
sekian...

No comments:

Post a Comment