Sunday, December 12

ketulusan...

cinta seorg wanita..

ketulusan cinta wanita terhadap lelaki yg die sygi...



smua nye pasti akan terpncar pd stiap wanita...



x kire la..

wanita tu seorg yg kasar, lembut, hati keras, keras kepala...


tp....bile berhadapan dgn org yg die syg...
pasti die akan mnjd seorg yg memahami...


x kire la mase tu hati nye skt...
terguris...
berdarah...



utk org yg tersyg...
die pasti mahu berkorban...



dan aku..
seorg wanita yg amat2 memahami si die...


sbb aku syg die...


stiap pg, bgun tdo..pasti igt die...
walaupon mlm tu mrh kt die...
pg tu hilangkn jugak perasaan skt hati tu...

sbb ape??
aku syg die..


time die cuti...
aku x cuti...
aku berusaha gak nk blk stiap mggu...
sbb nk jumpe die...

walaupon sekejap...


kwn2 kate...
"ko dah berubah la bai sejak ade die ni..."
aku x peduli...
sbb aku syg die...



skrg ni...
smua2 sbb die...


aku tolak smua org...
sbb die...


ape lg??


dan bile die skt kan hati aku...
aku pujuk diri aku sndr...


biar la die...
die hepi mcm tu...

knpe aku nk halang???


aku diamkn diri....


die dah nk abis cuti...
mggu dpn nk blk dah..


aku rase...mcm aku x sempat nk jumpe die mggu dpn...
takut2 aku busy dgn asemen dan exam..


aku plan nk jln2 ngan die...
nk cipta smthing yg leh jd kan kenangan utk die igt aku...


plan nk main boling...
xdpt...ramai giler...


tup die kate...nk g cr novel...
tuk kwn die...
aku pon kate..xpela..jom kite cr...
cancel main boling...


tau2...kwn2 die pon plan bnde lain...

dan mase tu...aku niat dah...
xpela..kwn2 die lg pntg dr aku...

die lg semgt dgn kwn2 nye dr dgn aku...


aku rela...

cr novel pon mcm nk xnk...

ye xpe...



die tnye..nk g mne lg??


aku pon kate...
anta je la sy ke stesen...
nnt kwn awk tgu...


aku rela...
walaupon hati skt...


aku berusaha..
die xnk...


xkn nk pkse lg...



dan bile die kate die berslh wat aku mcm tu...

aku cume kate xpe..
aku x kisah pon...


tp dlm hati menangis air mata darah...
skt sgt,.
pedih...
sedih....



die pujuk pape pon hati aku tetap menangis...
sedih sgt...


kalau die blk cuti pas ni pon...
die ade plan lain ngan kwn2 die...

same je...


dan smua luahan hati aku ni...
satu pon die xkn tau...


yg tau..
hanya blog ni..Allah je ...

dan jugak sape2 yg mbce nye...


biar la aku simpan smua ni smpai mati..
die x perlu tau pon...

nnt die rase berslh lg...



sy x penah bnci awk...
sy syg awk...


sbb tu sy terase hati...



maafkn sy sbb sy masam muka td...

maafkan sy sbb td trus nonong masuk stesen....

maafkn sy sbb msg mcm org xde semgt...



hati sy tgh sedih...
awk tau sy sedih kan...




dan td...
bile hati aku tgh sedih..
leh plak aku rase smu bnde berpihak pd aku...

pokok2 aku tgk mcm sedih je die melambai2 ditiup angin...
lagu2 pon smua sedih2...
tren pon jln dgn perlahan....
smua yg memandang aku pon kelihatan sedih..


alahai....
bertmbh2 la aku sedih...


dan skrg...
bile mulut kate xpe...
tp hati hancur berkecai...
aku dah x kisah dah pon...



sebab...


aku syg die...



entry ini....
adalah luahan hati aku yg wat pertama kali nye aku meluahkn sepenuh hati aku...


hati...hati...sendirian la kau mnjage diri kau sndr...

No comments:

Post a Comment