Thursday, December 30

kite keje kan die!!!

kenape susah sgt nk pakai bahasa melayu asli???


heheheh...

xdela..aku tibe2 terpk...
dlm blog aku ni..mne penah aku gune b.m yg btol2...
smua nye short cut...


tgk la tajuk atas tu...bukti mmg kukuh...


citer sebenar:


antara aktiviti2 cuti sekolah aku..

salah satu nye adalah menggeledah umah aku...

geledah ape??

cari harta2 karun ke???
bukan!!!


cari barang2 lame mgkin??
tidak!!!!



aku cume...
memetik rambutan di dpn umah..tu jer...

yela...bru aku tahu..
pokok rambutan dpn tu tgh berbuah dgn lebatnye..


wah...bukan main lagi aku dan adik2 ku memetik rambutan2 itu...


elok2 epul nk mkn nasi lemak pon..
aku pakse die naik pokok rambutan tu...

ayat power aku:

"weh...tolong la mama tu petik rambutan...cian mama...tgk..mama dah touching...petik sndr...dpt pon beberapa bijik jer..ko x ksian ke??"


hheheheh...padahal...mase tu gak mama jerit: "ko jgn dgr ckp kakak ko tu!!!"


alah mama ni...umpan dah nk jadik kok!!!


tp xpeh...epul baik...
die tetap jugak memanjat pokok rambutan itu...




aku dpt ini:

wiwin ckp..dah mcm org terbang dah gaya nye...hahahahah



aku tidak dpt mmbygkn seperti ape yg die katekan...

kesudahan nye...
kami smua kesakitan tekak akibat membantai rambutan sebakul!!!
adeh!!!

No comments:

Post a Comment