Thursday, December 30

bile ombak memanggil ...

sile perhatikan gmbr2 di bwh:

bina cerita berdasarkan gmbr2 yg di beri dlm mase 1 jam. jumlah patah perkataan tidak boleh melebihi 2000 words. amik ko...dah mcm aku wat asemen research!!!hahahaahh

itu la die...suasana di pantai morib...boring2...kami berjln2 la ke sini...lame gak x g ni...
layang2 itu milikku!!!!hahahah..adik ni..layang2 best la...
gmbr sebelum...
gmbr selepas...hehehehhe...aku kena kopek pelam lak..mama bwk...xbrape nk manis..mula2 x laku...aku simpan dlm ais...sejuk2.bru laku...peh...sedap!!!sejuk jer..
eleyh..aku panas2 kt tepi pantai...upenye bercinta di sini!!!hahahah...ampun...
berlari berkejaran....kau dan belon2 sabun...hahahah
si ipin...x abis2 ngan belon sabun die tuh..pkse aku plak amik gmbr2 die...hish...
si azrin...leh plak die beli layang2 ...sempat aje..yela...die x nk mandi...die mgkin terpk akan keboringan nnt...tp epul dah start main dulu...bkn main lg die...hahahah
sebelum mndi...adik dah dpt ikan dulu!!!!!tp ikan mati la plak!!hampeh!
boring x dpt terbang kan layang2...die main pasir plak..ngade2...hish!!!
actually...gmbr ni slps gmbr di bwh...tp sebab aku mls nk byk2 kali upload...aku upload sekali byk...jd la gmbr ini ke atas...bantai la ye...adik x leh nk naik kan layang2...last2 epul la tolg die...hebat giler..huhuhu
adik kate..kakak...cpt..amik gmbr adik...adik nk terbang kan layang2 ni...hish..kacau mood tol la adik ni...huhuhu
kucing mne plak dtg ni???leh plak die dtg menagih simpati mama...nasib baik mama x bwk blk..kurung kt tepi bilik aku ni...kalau x...hish3...berlambak2 kucg kami...heheheh
sambil kebaringan...aku mengambil gmbr...kalau lah ade dslr...bru la masyuk amik gmbr..tggu la...akan ku beli kamera itu..huh!!!!
tujuan utama gmbr ini..aku nk amik gmbr org tu...ade ke main layang2 kt bwh pokok...ape kejadah nye???tiada logik lgsg...tp bile aku pk2...upenye..die nk berlindung di bwh pokok dr cahay matahari...huhuhu...logik2..
lubang ape lak tu dik???hish3...ko ni..aku tanam gak kang!!!heheheh
lame2 abah duduk jugak krusi india tu tgglkn...mama kate...tu krusi india2 tu...abah kate...npe lak dorg tgglkn ek krusi tu???bkn main lg abah duduk..huhuhu...
lps abah duduk..bru la aku nmpk ade cine sorg tu...duduk...sblm abah aku duduk..ko x nk duduk lak???hehehhe
sibuk je wiwin...aku nk amik gmbr mama la...huhuhu
mama berkate: ade kapal la..air plak dah surut...mari la kite bergerak pulang...nk msk nasik lemak lg ni....nyempat lg tuh...huhuhu
eh...dah2..jom blk...korg igt ape??nk manggon ape kt sini???hehehhe
situasi sebenar: aku dlm proses mengambil gmbr adik..majuk aku x amik gmbr die..pdahal kt atas tu berlambak2 gmbr die jer..huhuhu


hah!!!ape mcm ???
leh x wat karangan???2000 words??huhuhu
pasti tidak...sebab korg x hebat mcm aku...huhuhuh



*adalah di igtkn..gmbr2 di atas tidak tersusun mengikut turutan kejadian sebenar...
kalau korg rajin...susun la sndr...hehehehh

No comments:

Post a Comment