Sunday, March 21

sabtu yg indah ...

selepas 3 mggu x blk umah.....

pg yg gelap.....aku telah pon membuka mata ku.....oooo...seksa2..bg org yg kuat tdo....mmg seksa.wat malu jer....kekekekekek


bgun2...tnye mak....
"my mother..kite nk g mne ni...(x sempat nk bsuh muka dah sibuk tnye2.hehehe..)"


mak aku lak jwb:
"ko ni xreti nk bsuh muka dulu ape...mama kan dah bgtau ko semlm...."time ni aku telah pon mncapai karipap sebiji...x sempat pape, mak aku tabok(pukul) tgn aku...huhuhuhu...skt...


dgn kemlsn yg ckit jer...aku pon pegi la bsuh bju dulu...kalau x...aku kena tgl...huhuhu


then...g kejut adk2 aku....sekor2...smua xnk bgun...alih2..mak aku kejut....bru la reti nk bgun.....



nasib baik mak aku dah siap kan smua bnde mlm td...ringan ckit beban aku...hehhheheh




selepas smua org siap...dan kwn2 ipin pon dah smpai...kami pon bertolak ke sg yg kami hendak tuju....mne lg kalau bkn sg tua...kt ulu yam...alahai~




perjlnn agak menyesakkn hidup kami smua...mne x nye...kaw2 la jem yg melanda....hish3...mcm ape jr....


inilah permulaan perjlnn kami......abah aku sgt seksi...jgn tgk!!!!hahahhaha


muka adk yg amat meloyakn...heheheh..die telah pon mengalami mslh tekak yg nk uweeekkkkk..sbb jem...kete jln benti jer...heheheheh..muka die..mmg xleh blah...heheheh




kami pegi dgn dua kete...kete abah ngan kete epul ni ha.....dan si ripin gedik...taknak ikut abah...nk ikut abg nye plak..mengade2...adk epul la tu...hahhahahah


mula2 dtg..ni la keje kitorg...bgunkan khemah....penting ni...utk menyimpan brg...hehehhe


dan ini hasil mereka....aku tolg gak tau....dorg ni bukan reti wat sendiri...aku gak expert...kekekekek


adk dan wiwin..muka adk mmg x iklas...xnk amik gmbr...tp aku pkse...amik ko....gmbr aneh...lg comel aku...hahahahahah


sate idaman kalbu ku....hahahahahha(epul bakar..aku tukang makan...mcm x biase lak kan...hehehehe)


kwn2 ripin yg mmg xtau la nk kate ape...ntah pape jer...tp dorg tetap best...kekekekeke


citer klaka mase mndi adelah....mak aku la ni...adoi...takut sejuk..tp nk gak mndi..ye xpe la...mndi la...

sekali turun...dok atas batu jer...aneh2...ape la mak aku ni...hish....kitorg seadk beradik dgki ngan mak kitorg....bju x basah lg...ape lg...kena tepek2 kt bdn...menggigil la mak kesygn kitorg....hahahahhah....

then..leh plak wat gaya dsyebel(citer ikan duyung filipin tu...hehhehehe) mase tu....alih2...abah aku lak tarik ke dlm air....bsh ler mak aku...tp sempat lg naik ke atas batu semula....


dan aku serta adk2 aku...xnk naik darat....syok giler main air....selam2...smpai tgn kembang....hahahahahha



wiwin dan ulu yam...heheheh..tggl bru tau...

time ni kitorg da pon selesai mndi.....


dan aku....dpt tgkp gmbr ni.....

gmbr apip yg aneh...hhahahhahaha...mcm ape jer die.....hahahahahha



*gmbr aku tak de di sini kerana keadaan amat tidak mengizinkan.....kenape????>>>>>sbb aku gemuk...hahaa...byk masuk air beb..hahahaha





sesungguhnya...walaupon lame benor x blk meru...aku tetap puashati...sbb dpt cuti yg happening ni.......syg mak aku lbh...sbb mskkn kitorg smua dgn lauk best....dan sntiase mmbekalkn kami mknn yg cukup...sehingga aku mnjadi gendut begini...best dpt mak mcm mak aku..hehehheh...gemuk2...huhuhu




so...aku happy la...hehehehe...puas dpt jumpe mama, abah, adk2...huhuhuh

No comments:

Post a Comment