Thursday, March 18

keanehan di umah del..

baru2 ini...telah pon berlaku satu kejadian di umah kwn kesygn aku....dalila....


aku bersame die adelah satu group utk subjek DP.....




dan pd mlm sebelum menghantar asemen......aku telah pon melepak di umah nye.....




oleh sbb aku ingin mmbantu jasni...aku nk meng online kan diri di sane....



try2 cr wfi connection, xleh lak....mcm2 dugaan.....




maka dgn kepayahan...dalila mengofferkan aku satu wayar tenet....wayar lan la....seng ckit...hehehehhe




mula2...aku x terkejut pon....sbb wayar sgt cntik...heheheh



then...kepala wayar tenet tu...yg del bg tu...telah pon mengalami kecederaan teruk..sbb dah patah...



dalila pon mmberi idea baik pnye...tukar dgn yg kt luar...aku...okeh kan jer.....




sekali die amik....ni ha......adoi...aku gelak mse tgk bnde ni...sila2....


bygkan la...menyeramkan aku jer si del ni...hahahaha



dan esk pg nye....die telah pon menyelerakkn wayar tu kt dpn....kt hall....



dan die...telah menerima akibat yg kuat kerana mmbuat asemen DP....boleh plak die kate wayar tu perangkap samar...ya ampun..klaka2....



siap agah2 ke aku lg tu.....mcm kanak2.....




kesimpulannye di sini....kalau kite wat asemen....selepas siap...kite akan mnjd seorg kanak2 smula...hahahahah

No comments:

Post a Comment