Friday, March 5

bulan lepas ..

13 haribulan 2 ....

hari sabtu....

bersamaan aku di umah mase tu...hehehehe


nk citer jer...


mase tu...mak aku telah pon bermurah hati kerana ingin mengajak kami sekeluarga dinner kt luar....



wah...dgr mkn luar...smua bersemgt waja...hehehehe..bkn kete waja jasni ye...huhuhu



dinner....kalau dgr dinner ni budget mcm mkn kt tmpt mahal2 lak kan....xde pon...sbnr nye...kitorg ni x suke mmbazir...nk jimat2...mkn la kt kapar....


pegi dgn 2 kete...sbb mase tu abah bg pinjam unser kesygn nye kpd kwn nye...mengamuk mama...x pasal2 kena g dua kete.....abah bwk kete kwn nye, epul lak bwk iswara die tu .....



mase nk g tu...xde plan lg...abah teringin nk mkn kerang bakar ngan ikan bakar....cdg2 nk g pantai remis...tp x jd lak...mama kate mls...jauh...dgn naik kete org lg...leceh...


pastu...decide lak nk g kfc jer....alah...abah mne la suke...mkn ayam gorg jer???kate nye.....


then aku jugak la yg wat keputusan......ala...kite g je mkn kt kedai mkn biase tu....hah...ok gak.....



cr punye cr...nasib baik jumpe...heheheh...pernah g skali jer...tipu jer dah biase g...kekekekek...



skali smpai...abah kate....btol la yg ni...aku tgk...mcm lain jer....upenye dah renovate....wah..cntik giler.....cashier die jer dah mcm reception kt hotel beb...heheheh...mozek2....


ni la kedai mkn yg ku sebut2 itu....huhuhu


smpai2...cr la tmpt duduk....duduk2...order2...abah pon berkate....kalau umah kite...xyah dinding ok gak kan....kite letak mozek jer mcm ni....xyah nk cat2....


mak aih..biar benar abah aku ni...hehheheh....adoi...nnt org igt hotel lak...huhuhuhu



smpai la order2 kami smua...huhuhuhu...x dpt mkn kerang bakar...bntai la nasi gorg jer....agak sedap la...huhuhu...tp kitorg mkn byk giler...aku pon ape lg...makin la tembam...hehehehe



dan selesai mkn....bru aku igt...nk amik gmbr mknn kitorg...saje nk post....tp yg tgl hanya ini......

yang ni bahagian aku, epul, ngan mak aku....


yang ni lak bahagian abah, adk, ripin ngan wiwin....hehheehh...byk plak tu.....


nasib la....ini jer yg sempat...hahahah...licin...sbb mase tu kitorg smua tgh kelaparan...heheheheh....lg2 ripin...muka siap dah pucat...hahhahahha


then, bermula sesi mengambil gmbr....xleh blah btol...adk la ni pnye keje....hish3...adk epul kate kan...hahahha....


antara gmbr2 yg terambik mase tu....

ripin malu2 konon...adk yg mengambil gmbr...hehehehe


lihat la muka ku yg kepoh...hahahah..bercerita ngan ripin mcm bercerita kt pertandingan bercerita peringkat tadika...hehehehe...actually tgh mrh tu...aku geram ngan ripin..xnk belanje aku mkn pizza...padahal dah gaji..kedekut pnye adk...hish


mcm biase la kan....kalau nme pon ade aku...kecoh satu kedai....ngan family aku pon aku begitu...so...kpd kwn2 aku....aku mmg mcm tu....kecoh...mulut bising jer.....hehhehhe



tisu tesco jer kedai ni sediakn...heheheheh...promosi utk tesco...muka aku paling xleh terima akal...hahahahha



tidak lupe juge kpd abah tersyg...heheeh



tukang amik gmbr pon x ketiggln....huhuhu



dan ini....bil nye....mama kuar 50, abah selebihnye...hehehehe

selepas mmbyr...pulang lah kami smua ke umah...tp...........................

mak aku plak nk ajak jln2...die ckp...ala...kan kite smua dah isyak...ilek la...mlm mggu pon....huhuhu....dan mak aku mengajak abah aku ke tesco....konon2 katenye nk tgk2 je...jln2...hehehehe....alih2....




mak aku telah pon mengambil 2 troli kecik dan satu troli besar.......ish3....


mula2 ni jer mak aku ckp....iye je la...huhuhuhu



ni la troli nye...heheheh...brg2 mak aku tgh byr plak....huhuhhu

last2....aku jugak yg kengantokkan...dan aku mengambil gmbr ni dlm keadaan yg ngantok....hahaha...asal sempat..hhehehehe

dlm kul 2 kitorg bru smpai umah......penat giler konon2...



*ini adelah post yg terpjg pernah aku taip...kalau taip asemen DP ni dah siap dah....hahahahah

No comments:

Post a Comment