Monday, March 8

1 Malaysia !!!

salam 1 Malaysia...


sgt bersemgt baizura walaupon sebenrnye lame lg nk smbut merdeka...hahahahha



actually aku nk citer ni jer....




aku sgt la mesra kpd kaum2 lain jugak...kerana pd hari raya cina lepas aku, mak aku, abah, adk dan wiwin telah pon pergi beraye ke umah2 kwn abah aku.....




agak ramai jugak kwn abah yg cina2 ni....nme pon abah bukak kdai cermin nye di kwsn org2 cine.....dan mmbeli brg2 pon dr org2 cina....




actually x rugi pon kite berkwn ngan org2 cine or india dan kite same2 merayekn perayaan mereka bersame....walaupon kitorg je yg semgt pegi ke umah dorg...dorg tetap melayan nye seperti biase....sbb raye kite, xpenah lak dorg dtg mkn ketupat or ape2...tp kalau ngunjung2 tu...mak aku bg jugak......



dan dorg xpenah kedekut utk mmberi buah tgn selepas kitorg mengunjungi umah dorg.....byk gak dorg bg...limau la...air pepsi la...mcm2 la...sgt best....




dan yg paling best bg kami seadk beradik....kami akan mendpt duit raye...hehehehehe
best la...sbb dpt byk...kalau raye kite, 2 umah dpt 2 rggt jer....kalau raye cina...2 umah dpt 10 rggt...


ni la angpau yg kitorg dpt....hehehheheh



*oleh sbb raye cina...maka tulisan pon berwarne merah,,,ikut tema ye...heheheh

No comments:

Post a Comment