Monday, March 1

hari ini ...

hari ini kau dtg riang....tersenyum buat ku senang...kau hias dirimu...mmbuat hati bertambah syg....



intro yg bgus agak nye???heheheheh




actually aku nk story ni jer....hari ni ulangtahun abah aku dan mak aku...hehheehhe


aku terpkse mengupload picture satu2...sbb mak ngan abah aku jenis malu2 nk amik gmbr berdua....dan mak aku...lbh2 lg...xsuke amik gmbr...mcm aku...konon2...ahhahahah



dah 23 tahun dah...bile nk 50 tahun ye???hahahahha



mak aku lahirkn aku setahun selepas kawin...so...aku igt la dah brape tahun mak aku ngan abah aku melayari liku2 kehidupan bersame...heehehehe




utk kali ni...aku berdoa lg...smoga mama dan abah kekal hngga ke akhir hayat.....xnk gaduh2...same2 tgk anak2 nye berjaya...



dan aku bersame adk beradik yg lain akan berjnji utk mmbalas jase abah dan mama...insyaAllah kitorg xkn lupe mama ngan abah yg lahirkn kitorg...huhuhuhu


*lihatlah adk2 ku yg mmbesar dgn jaye nye...hahahhaah..thanks mama and abah ...

dan aku sebagai anak yg tertua...tua dah aku ni....aku akan sentiase mengingatkan adk2 aku tentang mama dan abah...sebusy mne pon kite...mak ayah tetap the first one....




baizura syg mama dan abah....



peace no war~

No comments:

Post a Comment