Saturday, March 13

kadang-kadang ..

kadang2 gembira....
bile???

bile kite rase kite hepi????
bile kite dpt smthing....
bile kite rase bahagia mgkin....wah...hepi giler....huhuhuhu
nak2 dpt blk umah...jumpe mak, abah, adk2...hepi giler...adoi~kangen...



kadang2 sedih...

sedih bile kite rase hati kite telah pon di sakiti......sgt perit....
sedih jugak bile kite rase kite sudahpon kehilangan smthing.....
atau pon...kite jugak dpt rase yg kite akan kehilangan smthing.....alahai....



kadang2 sensitif...

sensitif ni byk mksd...
sensitif perasaan....
sensitif bdn....
tp yg parah adelah sensitif perasaan.....boleh bwk ke pergaduhan oooo....huhuhuhu



kadang2 gelabah....

gelabah ni npe lak????
yela....gelabah...nk jumpe smone ker...ape ker...
nk2 gelabah nk wat presentation...jgn tnye la kan...hahahahahah
aku x suke gelabah...nnt byk yg x kena.....
tp kalau gelabah sbb suke someone, sgt la comel...hehehehe



kadang2 berbunga2....

bunga2????
wow...bahagia la tu...hehehhehe
sape xnk bahagia....
dan aku...aku suke tgk org bahagia....dan aku jugak....
selagi ade mama, abah, dan adk2...kwn2 jugak...aku tetap bahagia....=)



kadang2 menyampah.....

menyampah adelah tidak digalakkn....
tp tu la kan...,manusia....mne penah cukup....
aku suke menyampah kt org...
xpk lak pd org yg menyampah kt aku kan...haahahahaha
tp tu la...kalau menyampah...diam2 jer la....manusia tiada yg sempurna....


byk perasaan sbnrnye.....
tidak terdaya utk ku menulis...heheheh





kesimpulannye....kite smua ade perasaan masing2.....=)

ikut la mood kite mcm mne kan..


entry kali ni agak tidak menepati jiwa rock aku...harap maklum ye...hahahahaha

No comments:

Post a Comment