Monday, March 1

bagaimana ??? (part 2)

huhuhu...smua2 aku nk wat part 2 kan....


actually dah xtau nk tulis tajuk ape....xpela...jnji aku leh menulis...huhuhu



bagaimana ape ye???



aku cume xtau la kenape aku leh ade perasaan mcm ni.....sebelum ni xde pon...elok jer...bru2 ni je aku rase begtu....



setiap kali aku tgk muka die aku rase menyampah.....sebelum ni ok jer....xde bnde pon....aku tau itu mmg die....


tp aku rase bru2 ni die mcm dah lain...mcm dah jd org lain.....



soo mcm mne ye nk ilangkn rase menyampah kite kepada org ????



aku buntu....huhuhu...



aduhai...knpe la aku merasekn begini....die x bersalah pon....



sejak2 ade org berkate seperti ape yg aku rase selame ni, aku terus jd makin x suke die....tp aku tetap kena wat biase jugak...sbb aku rase die x salah kot....




aku xtau la ape yg menyebabkn perangai die berubah skrg....mgkin die terlampau memendam perasaan....atau pon die terlampau stress....xtau la kan....die je yg tau...huhuhu



so???ape perlu aku lakukan???


tetap wat biase je...biar la die...asal kan die x wat aku bnci giler kt die...perangai die...bkn perangai aku...hahahahah



aku menulis di sini bkn nk mengata atau ape ye....aku sekadar ingin mmberi peringatan dan pengajaran kpd diri sndr dan kpd sesiapa yg mmbace...huhuhuhu...aku sndr pon bkn nye baik sgt...ade je org bnci dan menyampah kt aku....xpela...kite kan nk jd diri sndr....huhuhu...dan mungkin org itu sudah mula nmjd diri sendiri....huhuhu




selamat merenung diri sndr....

2 comments:

  1. wohooo...siapakah??bntu lah dia dgn mmberitau die tlah berubah...dan rmai yg xske perubahan tu

    ReplyDelete
  2. mls nk bgtau...huhuhu..biar la die...

    ReplyDelete