Wednesday, March 3

aku ingin...

actually di sini....aku ingin.............


aku ingin berjnji sesuatu....tp xtau pd siapa....hahaahaha



mmg xde keje btol la baizura ni....adoi.....



nmpk nye otak aku makin mereng..agak2 akan semakin teruk ke???



perlu ke aku berjumpe physicological....hah...perkataan bru...hahahaha



dan td....aku telah pon melayan satu citer aneh yg di terbitkn oleh KRU...haahaha...x sgke...KRU dah wat citer gtu....




mula2 tgk...mcm x best...xpe...tgk dulu....




bile lame2...best jugak...sbb ade dafi yg berlesung tu....klaka giler...pndai dah die berlakon skrg....hahahahah....




leh lak mamat jambu dan macho tu suke pakai bju bear2, garfield, donald duck...mmg xleh blah tol....



tp bg aku...kalau die pakai bju spongebob mcm aku pakai ni lg cute kot...hahahahaahahahahahahahahahaa


aku pk nk paste kan lagu span kuning ni...tp mane nk dpt ek???hahahahah

xleh blah....penangan dr otak baizura yg giler kejap..hehehehhe

No comments:

Post a Comment