Friday, March 12

keampunan yg di pinta ...

huhuhu....



mintak ampun pd blog kesygn kerana terpkse melupakan nye selama beberapa hari.......



sgt la tidak sempat utk mengepost entry baru....ish3....




sekarang ni kitorg busy giler ngan asemen yg sbnr nye x byk pon....2 jer...tp dah rase mcm byk giler....




kenpe????




sebab nye....




asemen tu kitorg x dpt klu lgsg....kesian kitorg...hish3.....





blurr beb.....dan oleh sb keblurran mbuat asemen itu......






aku terpkse mengepost entry ini.....





heheheh....bermksd...aku masih menyayangi blog ini...kah4.....mencarut....






dan paling best sekali....skrg ni...kami smua sudah pon mmpunyai seorg penghibur bru...hahahahah




si li dak kelas kitorg tu la....




boleh plak dah macho2...melatah pulak...teruk jugak...nasib baik aku x mcm die...hahahahahahha




kpd en li....konon2 die bce la...huhuhu...ko tu kena g doctor psychology kot...teruk sgt dah tu...smpai mncarut2..hahahaha




dan aku doakn...die cepat sembuh...aneh???hahahahah





kesimpulannye...aku menaip di sini adelah kerana ingin mndpt kan semgt bru yg sgt utuh utk membuat asemen yg tergantung itu....hopefully can be done by this week....konon....hahahahaahah





pesanan penaja: cloud 9 classic berharga 50sen yg berada di mulutku...heheheheh


asal sempat jer...hehehee

kalau nk beli sndr...hehehh

No comments:

Post a Comment