Monday, January 25

terjerit2 ..

bile kite berbicara tentang jerit ni...mcm2 jerit kite leh jumpe sbnrnye...

antara jenis2 jeritan yg selalu kite leh dgr adalah:-

a) jeritan yg mengilai..mcm wawa selalu ketawa..
b) jeritan kekekeke..mcm dalila gelak kecik2..
c) jeritan mak mrh anak..
d) jeritan mintak tolong sebab ade org curik baju kt ampaian (mcm mne la gaye nye ek??) ..
e) jeritan anak nk mintak susu..

dan byk lg la...kalau tulis smua..aku lak x tdo mlm ni..xpasal2..

kesimpulannya:

sebenarnye entry ni adalah untuk mengatakan tentang jeritan yg abadi sekali pd hidup aku...xsah la kalau aku x dgr jeritan ni dlm sehari...sbb aku memerlukan jeritan die utk melaksanakan usaha ku utk kurus dan maintain...

jeritan yg di mksdkan adalah........







ngikkkkkkk.....eeeekkkkk....ngiikkkkikkkk....
(gini la kot bunyik die..aku xdpt mentranslate ngan baik nye..hehehe)




pic sgt baik..sbb aku copy je cerek sape ntah..cerek aku buruk giler..malu nk tunjuk beb..jatuh air muka anak dara aku..hahahha

2 comments:

  1. hahaahha...jeritan ak tu esok akan ko rndu2 tau...ceritan cerek yg akan mmbawa ko ke jmban..tu ak yakin 1001%

    ReplyDelete
  2. hahahaha...adoi...harus la..kalau x, mcm mane aku nk wat teh aku...

    ReplyDelete