Monday, January 25

news ..

berita tergempak yg berlaku pd awal2 aku di lanjutan pelajaran ku di kolej yg same..asik2 muka aku je kt kolej ni...adoi~

konon2 aku ni dah naik taraf la kan...smbg degree la konon...hahahah..mmg tgh smbg pon...
then..terjd la satu kisah yg klakar..kot la klakar..hahahah

umah ku skrg ade mslh tombol pintu yg sgt degil...aku pon xtau ape mslh die sbnrnye...
mungkin die dengki kot ngan aku..sbb aku selalu wat die terseksa jiwa batin nye (dengan menutup pintu tanpe kasih syg..)..die merajuk la kot...mula2 si tombol pintu ni wat hal aku ok lg..sebab tahap kesbrn aku masih utuh di tingkat paling atas...hari kedua, die wat hal lg...xpe lg...sebab aku xnk cepat pon mase tu...

aku masih bersabar lg....smpai satu tahap...aku mmg kaw2 nk terbuang air kecik2 tu ha..xtahan giler2 pnye la..adoi...bukak2 xleh gak bukak...smpai ika ngan nabila tolong pon die xnk gak terbukak..mgkin die tau kot aku dah ngate die before tu...smpai la aku menjerit2 org smua dah terbgun tdo...baru la die terbukak...aduh...masuk toilet yg indah itu...aku berase lega...fuh....

nabila kate kejadian sebentar td itu adalah sgt klakar..die leh gelakkn aku kaw3 pnye..smpai hati..hahahah


hahahaha...pengajaran nye..kalau pintu rosak tu...tolong la g wat report....tp aku ngah mls nk g wat report ni..ade sesiape leh tolg???help2..huhuhu


sape2 yg bijaksane..tolong la aku~

No comments:

Post a Comment