Friday, January 29

in my life ..

this is the 1st time in my life i've been got this experience..after this, maybe i cant get it again....



what is it??


pengalaman la org kate...smbg bm jer..sbb aku anak melayu...jawe lak tu...so...aku ni mmg speaking2 ni lemah ckit...starting jer leh bi2 ni...dah last2...masuk blk bahasa kebangsaan kite...hehehe...kalau leh masuk jawe,aku nk gak masuk kan..since korg pon smua nye xphm..aku gune je la bahase kebangsaan ni..hahahah


pengalaman yg aku xkn lupekan adalah..pengalaman blaja degree di kolej legenda semula...dan name pon aku blaja ni under UEL, stands for, university of east london..kena la brani dan berspeak out...aduhai...aku ni dah la lemah2 bnde2 gini...otak lmbt pick up..gini la..hahahah


then, ape yg terjadi adalah...aku sgt berbangga kerana, kitorg sndr kena menjawab soalan assgmnt tu dr UEL..giler la..soalan import beb..adoi..bangga la kejap...walaupon x blaja luar negara..ade gak dpt soalan dr sane..hahaah...nota kecil:x berniat pon aku nk ke luar negara kerana tidak sggup berjauhan dgn bonda tersyg...heheheh

wah...ape lg???hah..kitorg ni...ade satu kelas yg kena mix our group..that means, we should mix our group member with the student from the other country...ish2...nk xnk, kitorg terpkse la cr...tp aku ilek je...mcm mls giler nk cr...ade lak sorg dak cina ni...mmg dr china...x pndai bm pnye la kan...aduhai...dak ni sbnr nye nk group ngan wawa...but..wawa dah amik dak lain...aduhai...del kate..die xnk ngan dak tu...aku pon xnk...tp dah dak tu pon mcm kejar2 je...dah la manjang nk bercerita...bercerita je pndai..blaja die kurg pndai gak...siot tol.memakse aku tu...ape je..die ckp...aku ni kena phm smua...jgn ckit2 jer...mak aih..igt aku robot ke???......





*bile tgk muka robot tu lame2, and then bygkn muka aku, nmpk mcm muka aku lak???hahahh...cye je korg ni...adoi


lg satu...kalau dah nme pon study ngan dak2 nigeria, iraq, china, and malaysia sendiri...bile ade satu topik..mmg debat habis2an la...kaw2 pnye la dorg argue...asalkan dorg puas....pehhhh...best gak sbnrnye...cume...bising la ckit...hahaha



kesimpulannye....mak aku suruh blaja rerajin...so...aku kena la ikut...harapan mak aku nk tgk aku pegang ijazah...insyaAllah...Allah sentiase ade di sisi aku..kerana aku tetap hambaNya yg lemah dan mengharap kan pertolonganNya di kala aku susah...




so...beware...ill be back...kah3

No comments:

Post a Comment